(Följande text publicerades ursprungligen av mig Söndagen 10 sep 2006 22:54, på Lunarstorm)

Många tycks kämpa med att sätta en etikett på sin sexuella läggning, huruvida de är hetero eller bi (av någon anledning är det inte riktigt lika många som väljer mellan homo och bi =), och då väcks debatten om huruvida det är någon poäng med att faktiskt sätta en etikett på sig själv på det sättet.

Jag kom på följande tanke; nej varför skulle man göra det? Det är ändå alla andras (o)vilja att ha sex med dig som kommer att avgöra vem du har sex med i slutändan mer än vilka du vill ha sex med.😉

Jag menar, du kommer i ditt liv tända på långt fler människor än som tänder på dig, svårare än så är det inte. Sedan så kanske det finns de som tänder på dig men du inte tänder på dem, men det är oviktigt.

Så, följ ditt “hjärta” (i ärlighetens namn så är det väl inte “hjärtat” som bestämmer vem man blir kåt på va? =), och ignorera vad andra tycker du ska gilla.

Blä, vad trött jag är. Det började som en jättebra och skojig tanke och slutade som en massa floskler. Nåväl, nu har jag skrivit det iaf.😉