Dåså, nu har jag äntligen gjort det; övergivit Lunarstorm. Jag har varit trogen medlem på Lunarstorm sedan 2000, men när till slut Neffan stack så började jag starkt fundera på att sticka jag också.

Det faktum att de fuckade upp blockeringarna när de uppdaterade senaste, och deras totala oförmåga att ta anmälningar seriöst, blev till slut för mycket och jag övergav Lunarstorm.

Bland det sista jag gjorde var att kopiera av alla mina blogg-inlägg, för hand då Lunarbloggrabber (eller hur det ska stavas) inte fungerade för mig.

Det var en rätt intressant upplevelse faktiskt. Först några få som jag skrivit de senaste åren (när jag väl började med en egen extern blogg så lade jag mer eller mindre ner Lunarstorms dito), sedan när jag nådde 2005 (gick baklänges) så började jag känna att “har jag verkligen skrivit detta?“. Vilket följdes av “det hoppas jag verkligen, för den som skrev det är verkligen smart och insiktsfull!“. Sedan så kom jag till min tid med Trollet, och sedan så kom jag till “the dark times“. Det är skrämmande precis hur mycket man kan avsky sig själv, men uppenbarligen gjorde jag det då.