Äntligen så har jag kommit så långt med min blogg att jag kan börja skriva nya inlägg. Visst, det är en jäkla massa kvar att göra, men… tja.

Iaf, vad pågår i mitt liv just nu då? Tja, jag har juh Planen, som jag försöker följa. Vilket är väldigt enkelt och går någorlunda bra, men så var det också så det var uträknat. Steg 1 är juh trots allt inte mer än att jag ska stiga upp vid 9 varje morgon. Något som gick bra fram tills helgerna iaf.

Jag har ändrat lite i min rutin nu dock, istället för att ha klockan ställd på 9 så har jag den ställd på 8.33, så jag kan snooza 3 gånger. Fungerar någorlunda. Tror dock jag får köra steg 1 ytterligare en vecka, för säkerhets skull. Det och att jag inte kan börja laga frukost (steg 2) förens jag städat i köket.

Jag har skaffat mig Canal+ till slut, jag blev så sugen. Har bara haft det några dagar, alldeles för tidigt för en utvärdering.

Nu ska jag se om jag kan skriva något vettigt också, och se till att folk inte får denna i ansiktet.